WebwinkelKeur
  • Artikelen op voorraad volgende dag in huis!
  • Boven de €75 gratis geleverd!
  • Ergens anders goedkoper? Neem contact met ons op!

Klantenservice

Veel gestelde vragen


Bestellingen:

Hoe vind ik het product van mijn keuze?

Een product kunt u op verschillende manieren vinden in de webshop van ETBplaza.nl. Wanneer u op zoek bent naar een specifiek product kunt u deze snel vinden door middel van de zoekmachine (linksboven). Wanneer u niet op zoek bent naar een specifiek product kunt u via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

Hebben jullie producten op voorraad?

hier komt een antwoord

Kan ik de voorraad status van producten op de site zien?

hier komt een antwoord

Kan ik de voorraad status van producten in de winkel zien?

hier komt een antwoord

Betalen:

Op wellke manieren kan ik betalen?

Wanneer u uw bestelling afhaalt kunt u betalen via de pin, creditcard, maestro of contant. Bij verzending van uw bestelling zijn er de volgende mogelijkheden: iDeal of vooruit per bank overmaken.

Wat zijn de bankgegevens van ETBplaza.nl

Bij enkele betaalmethoden heeft u de volgende gegevens van ETBplaza.nl nodig: Rabobank rekeningnummer: 11.08.44.483 IBAN: NL32RABO0110844483

Contact & Openingstijden:

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Wij staan van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.30 tot 15.00 uur via e-mail, telefoon, chat, post en fax voor u klaar. Onze winkel is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.30 tot 15.00.

Wat zijn de contactgegevens van ETBplaza.nl?

Onze volledige contactgegevens vindt u op onze contactpagina.

Garantie & Retouren

Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?

U krijgt van ons de volledige fabrieksgarantie op alle producten.

Welke producten zijn uitgesloten van garantie?

Op bepaalde producten krijgt u slechts garantie op fabrieksfouten. Hieronder vallen verbruiksartikelen zoals lampen, kabels (rollen)en vloeistoffen of sprays.

Hoeveel tijd heb ik tot annulering en tot retourneren van het aangekochte goed/product?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@etbplaza.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten

Over ETBplaza.nl

Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de showroom bezichtigen?

Ja, dit is mogelijk. Voor de zekerheid kunt u vooraf contact met ons opnemen om u ervan te verzekeren dat we het product van uw keuze in de showroom voorraadig hebben en wellicht al ter demonstratie op kunnen stellen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten kunt u telefonisch of per e-mail melden. Wij zijn telefonisch bereikbaar via: (+31) (0) 493-312268. Ons e-mail adres is info@etbplaza.nl

Verzenden & Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven € 75,- betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen onder € 75,- incl. BTW zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht van het pakket. In de meeste gevallen bedraagt dit €6,95.

Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Bij iedere bestelling die verzonden wordt ontvangt u via e-mail een Track & trace-nummer. Met dit nummer kunt u achterhalen waar uw pakket zich bevindt. Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door uw spamfilter is geblokkeerd. Is dit niet het geval, neem dan direct contact met ons op via (+31) (0)493-312268.

Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Wanneer u uw nummer heeft gekregen en dit dezelfde avond nog niet werkt, dan kan het zijn dat de zending nog niet is opgehaald door PostNL. Het is in dat geval raadzaam de volgende ochtend nog eens te kijken. Mocht deze dan nog niet werken is het raadzaam contact op te nemen met ETBplaza via mail (info@etbplaza.nl) of telefoon ((+31) (0) 493 - 312268).